۱۹ پاسخ

من دکترم گفت ببندم همون موقع که بخیه رو کشیدم
البته خیلی نبستم
ولی چند روز بستم شکمم کلی رفت تو!

منم نبستم خودش جمع شد

منم نبستم احساس میکردم اگه ببیندم دردم می‌گیره شکمم یکم کوچیک شده🫠

منم نبستم خودش جمع شد😁😂

زمان هس

من😂🤦🏼‍♀️

منم نیستم دکترمم گفت نمی‌خواد ببندی خودش جمع میشه بقیش هم با ورزش اوکی کن
حالا نمی‌دونم چقدر موفق میشم در این قضیه😂🤦🏻‍♀️

منم نبستم سختم بود گرمم بود ول کن🤣

من😐😂

تنها نیستی 😂

من 😁✌🏼

من نبستم جمع هم نشده 🙁

نبستم واقعا خفه میشدم

من نیستم جمع هم نشده 😭😭😭🤣

ی روز بستم دو روز نبستم

منم نبستم

من نبستم الان م روز درمیون میبندم

منم نبستم😶

من نبستم ولی جمع جمع شد خداروشکر

سوال های مرتبط