بفرمابین دیزی
کودک

تصویر
۶ پاسخ

لوبیا سفیر نمیریزی ؟؟؟؟؟؟

لوبیا سفید باید بریزی بعد سیب زمینی رو با پوست بنداز قلمه و دنبه هم بندازی که دیگه بمب هسته ای میشه

آیگوشت باید دنبه داشته و چرب و چیلی باشه اونقدر ک شب نتونی بخوری. ما همیشه ظهرهای جمعه میخوریم بعدش چپ میکنیم😂

بعد دنبه بریزی بپزه با گوشت بکوبی بریزی تو ابش چرب و چیل 😍😍😍

نووووش... ولی من عاشق ابگوشت با دنبه ام😋

نوش جان😍🤤

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی