لوبیا سفیر نمیریزی ؟؟؟؟؟؟
لوبیا سفید باید بریزی بعد سیب زمینی رو با پوست بنداز قلمه و دنبه هم بندازی که دیگه بمب هسته ای میشه
آیگوشت باید دنبه داشته و چرب و چیلی باشه اونقدر ک شب نتونی بخوری. ما همیشه ظهرهای جمعه میخوریم بعدش چپ میکنیم😂
بعد دنبه بریزی بپزه با گوشت بکوبی بریزی تو ابش چرب و چیل 😍😍😍
نووووش... ولی من عاشق ابگوشت با دنبه ام😋
نوش جان😍🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.