۱۱ پاسخ

همسن دختر منه ،،پیش ۱ می‌ره ولی من نمیفرستم

پیش ۱

سلام پیش یک

پیش یک میره

تاپیک اخر منو ببین

پسر منم ۱۱ آبان سال دیگه ایشالله پیش ۲

دختر منم ۵/۸ هست،باید برن پیش ۱،ولی به نظرم خسته میشن دوباره سال بعد هم بخوان برن پیش دبستانی

مهد کودک
ولی اجباری نیس

پیش 1 میره که اجباری هم نیست

میره پیش ۱

پیش ۱ (همون مهدکودک میشه)میره
پسرمن 8/12هستش😊

سوال های مرتبط