همسن دختر منه ،،پیش ۱ میره ولی من نمیفرستم
پیش ۱
سلام پیش یک
پیش یک میره
تاپیک اخر منو ببین
پسر منم ۱۱ آبان سال دیگه ایشالله پیش ۲
دختر منم ۵/۸ هست،باید برن پیش ۱،ولی به نظرم خسته میشن دوباره سال بعد هم بخوان برن پیش دبستانی
مهد کودک
ولی اجباری نیس
پیش 1 میره که اجباری هم نیست
میره پیش ۱
پیش ۱ (همون مهدکودک میشه)میره
پسرمن 8/12هستش😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.