۲ پاسخ

شاید بواسیر گرفتی اگه قبلش یبوست بودی احتمالا بواسیره ببین اگه دونه زده باید پماد بزنی

مامان های عزیز اگه هزینه ی آتلیه حضوری رو ندارین من آتلیه آنلاین دارم دقیقا با همون کیفیت با تم انتخابی شما عکساتون رو آتلیه ای میکنم نوزادی بارداری کودک مناسبتی و... میتونید توی روبیکا برا نمونه کار و قیمت پیام بدید09043693316 هزینه ی کامل بعداز تحویل کار.

سوال های مرتبط