۸ پاسخ

گلم اون میکروبی شده معده اش ک دلپیچه و اسهال شربت مترونیدازول بده ک فوری خوب بشه

عزیزم من دخترم گرفت
قرص فاموتدین بهش دادم ۲۰
و یه شربت شبیه پودر اُ آر اس که برای رفع بی آبی یدن و تقویت سیستم ایمنی بدن
ی قطره از قبل داشتم پروبیوتیک برای اسهال
بهش مرتب دادم و مایعات زیاد دادم خداروسکر خوب شد بعد دوسه روز
شما هم اینا رو بده اگه دیدی خوب نمیشه
شربت میترونیدازول بگیر بهش ۲بار بدی اوکی میشه
فقط مایعاااات زیاد بده بهش
و‌غذا هم هرچیزی ک میلش کشید

دختر من هم پریشب با کمی تب و دلپیچه علائمش شروع شد دیگه‌ تا پنج صبح صبر کردیم بردیم اورژانس، بهش سرم زدن، بعد هم دارو فقط شربت فاموتیدین هر 12 ساعت، کیدی لاکت زینک روزی سه بار و یه شربت تهوع که اگر حالت تهوع داشت مصرف بشه و یون رپ برای جبران کمبود آب و املاح ، دکتر گفت علائم بین دو تا سه روز برطرف میشه، ویروس هست اصلا چرک خشک کن و مترونیدازول ندین، دختر من دیروز خیلی بیرون روی داشت امروز کمتر بود. غذا هم دکتر گفت مرغ ساده یا گوشت با کته، به همراه ماست یا دوغ، میوه هم موز تا پنج روز داروهارو مصرف کنه و رژیم غذایی رو رعایت کنه

لوپرامید شنیدم خوب نیست

حتما ببر دکتر ویروس جدید متاسفانه ویروس خیلی بری هم هست سر خود دارو نده

اگه درد داره شربت میترونیدازول بده احتمالا عفونت دارع

بچه منم همین امروز مریض شد من سر خود لوپرامبد وانداسترون گرفتم دادم تا عصری بردم دکتر بهش دارو جدید داد و گفت اصلا لوپرامید نده ممنوع شده

عزیزم ویروس جدیده خیلیم بده از جلوش و نگیری خدایی نکرده بدنش از آب بی افته باید بستریش کنی خدایی نکرده .ببین سیر تازه الان زیاده براش خیلی خوبه با ماست خیار یا آش زیاد بهش بده . شربت دیسیکلومین. شربت مترونیدازول. با پودر اوآراس بگیر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۴ سالگی