خانما بچه از چند هفته کامله؟ ب دنیا بیاد مشکلی پیش نمیاد؟

۴ پاسخ

خداکنه من ۳۵ رو رد کنم انقباض دارم میترسم دکترم برم

برنامه گهواره میگه ۲۸ هفته
ولی پزشکا میگن ۳۰ هفته

از هفته ۳۷ دیگه کامله

۳۷کامل

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی