بستگی دارد من و تخت کناری دقیقا تو یکروز سزارین شدم نظر به آنتی و پریودی کاملا یکی بودیم اما دختر من دستگاه نرفت اما اون پسرش دستگاه رفت دوتا مون 36هفته و پنج روز زایمان کردیم چون پسرش مشکل در تنفس داشت من اون خانم مرخص شدیم اما بچش بستری مون.
پسر من سی و شش هفته دنیا اومد دستگاه نرفت
دکتر به من سزارین ۳۸ و ۳ روز تاریخ داده
۳۷ هفته۵ روز زایمان کردم دستگاه نرفت ولی دختر جاریی آبجیم ۴۰ هفته به دنیا امد رفت بخاطر مشکل تنفسی
نه ان شاء الله
ن نمیره
توکل کن ب خدا
عزیزم
ماها ک خدا نیستیم
بچه ۴۰ هفته ام دنیا اومده رفته دستگاه
بچه ام بوده ۲۷هفته دنیا اومده و دستگاه نرفته. بوده ک میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.