۸ پاسخ

بستگی دارد من و تخت کناری دقیقا تو یکروز سزارین شدم نظر به آنتی و پریودی کاملا یکی بودیم اما دختر من دستگاه نرفت اما اون پسرش دستگاه رفت دوتا مون 36هفته و پنج روز زایمان کردیم چون پسرش مشکل در تنفس داشت من اون خانم مرخص شدیم اما بچش بستری مون.

پسر من سی و شش هفته دنیا اومد دستگاه نرفت

دکتر به من سزارین ۳۸ و ۳ روز تاریخ داده

۳۷ هفته۵ روز زایمان کردم دستگاه نرفت ولی دختر جاریی آبجیم ۴۰ هفته به دنیا امد رفت بخاطر مشکل تنفسی

نه ان شاء الله

ن نمیره

توکل کن ب خدا

عزیزم
ماها ک خدا نیستیم
بچه ۴۰ هفته ام دنیا اومده رفته دستگاه
بچه ام بوده ۲۷هفته دنیا اومده و دستگاه نرفته. بوده ک میگم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کامیار💙💎 مامان کامیار💙💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی