سلام مامانا بچه ۳۷هفته بیاد کامله تو دستگاه نمیره

۷ پاسخ

بله خیلی خیلی کم پیش میاد که بره دستگاه

اره بابا کامله

اینجا منم پرسیدم گفتن نمیره، ولی ب دکتر گفتم ۳۷ هفته عمل کن گف ن میره دستگاه
ولی فک کنم وزنش خوب باشه دستگاه نره

برام دعا کنید انشالله ب وقتش بیاد زایمان راحتی داشته باشم بچه اولمه کلی استرس دارم 😔

اره عزیزم کمتر از اینا دیدم دستگاه نرفته
مگر ب دلایل دیگه
اصلا بد به دلت راه نده هفته ات الان خوبه

ن بابا

احتمال زیاد بله کامله
بودن کسایی ک ۳۵هفته کامل بودن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی