بله خیلی خیلی کم پیش میاد که بره دستگاه
اره بابا کامله
اینجا منم پرسیدم گفتن نمیره، ولی ب دکتر گفتم ۳۷ هفته عمل کن گف ن میره دستگاه
ولی فک کنم وزنش خوب باشه دستگاه نره
برام دعا کنید انشالله ب وقتش بیاد زایمان راحتی داشته باشم بچه اولمه کلی استرس دارم 😔
اره عزیزم کمتر از اینا دیدم دستگاه نرفته
مگر ب دلایل دیگه
اصلا بد به دلت راه نده هفته ات الان خوبه
ن بابا
احتمال زیاد بله کامله
بودن کسایی ک ۳۵هفته کامل بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.