اگه بچه تو ۳۷ هفته و چند روز ب دنیا بیاد کامله؟؟

۶ پاسخ

بلع..

بله

من ۳۷ و ۶ روز وقت سزارینمه

من 36امد کامل بود

بله کامله

ار نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان کامیار💙💎 مامان کامیار💙💎 هفته سی‌وهفتم بارداری