هرچی آب میخورم باز دهنم خشکه این دیگه چه مرضیه

۱۲ پاسخ

ازمایش قند دادی عزیزم؟یا بیرون روی نداری؟

منم اینطوریم تا حالا ۵۰۰ بار دکتر فرستادم ازمایش قند قندمم ۷۵ بالاتر نمیره🤣آخر دلیلش نفهمیدن

من از اول گلوم خشک بود آب گذاشتم بالا سرم

منم اينجوري شدم

قندت رو چک کن

برای هریه ذره آب توراه دستشوییم

منم همه جابطری آب کنارمه

من حتی بعد از اب هم اب باید بخورم

وایی مننم این دوهفتس اینجوریم

یه شکلات بخور یا آبلیمو کم بخور دگه آب نمیخوری

من همین جوریم شدم

قند بالا نیس

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی