من زاییدم بدم زایدم😶😓

۴ پاسخ

مبارک باشه ولی بد از من ک نبودی من ۲ زایمانه شدم😂🫠🫠🫠
اخرین آخرین لحظه رفتم سز

چیشد طبیعی بودی لابد بردنت سز ‌؟

سلام
خداروشکرت ک بسلامتی تودلیتون بغل گرفتین
چرااااا؟سزارین بودین ؟

والادهیچکس خوب نمیزایع متکع هنوز جلوچشمامع😯🥹 بسلامتی گلم 💋💋

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۹ ماهگی
مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷کیاناوهانا🤍 مامان 🩷کیاناوهانا🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۳ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان 🍯آرن🐻 مامان 🍯آرن🐻 ۵ ماهگی