والا همون سایز صفرم همه میگفتن دو سه دست کافیه و بچه زود رشد میکنه اما من چهار دست گرفتم بازم تو ده روزگیش احساس کردم هنوز کمه دوباره رفتم سه تا بلوز شلوار سایز صفر گرفتم الان تازه داره برای کوچیک میشه ، سایز یک هم همین طور به نظرم چون مدام لباساشون میخواد شسته بشه باید چند دست داشته باشی
دو دست کهکافی نیست عزیزم
بچه نوزاد زود به زود لباس کثیف میکنه
من فقط سایز صفر تا ۳ گرفتم حدود ۵ دست یا بیشتر
بزرگتر نگرفتمهنوز تا بهدنیا بیاد ببینم کی لازم میشه
معلوم نیست بچه چند کیلو باشع بعد دنیا امدنشم میشع خرید یکی از خانما میگفت بچه جاریش چهار کیلو و نیم بوده چند هفته قبل زایمان سه کیلو بوده فکر کردن فوقش سه و نیم میشه موقع زایمان بچه ب دنیا نیومده رفته سزارین بعدم نه صفر نه یک نه دو تن بچه چون تپل بوده کوچیک بوده بچه جمعه ب دنیا امده بوده تا شب لای پارچه سبز مونده بعد لبلس خریدن براس😂😂زیاد هریدن درست نیست
سلام عزیزم ببین بستگی به خودتم داره ولی درکل بچه تو این سنا خیلی زود به چشم بتم زدنی بززگ میشه من بیشتر نریدم ولی یسریاشو حتی وقت نشد بپوشم براش یا یبار پوشیدم کوچیک شدن
اما من چون اوایل پوشکش نمیکردم و مشمبا و پارچه میگذاشتم زیر پاش شلوار زیاد نریدم چون میخواد تی بشوری و زود جیش میکنن ببین اگه تو پوشکش میکنی شلوارم زیاد نخر
نهایتا اگه بعدا دیدی کمه یکی دودست دیگه میگیری
بچه زود رشد میکنه لباساکوچیک میشن
فکر نمیکنم کافی باشه ولی ۲-۳ دست کافیه اگر نیاز شد آدم میره با خیال راحت میخره
چون زیاد گرفتنی ام شاید استفاده نشه رو دست بمونه ارزونم که نیستن!
تا بچه به دنیا نیاد نمیشه فهمید چقدر نیازه
بسلامتی دنیا اومد با توجه به نیازت میخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.