برای زایمان سزارین بیحسی بهتره یا بیهوشی؟


گهواره

۸ پاسخ

الان دیگه بیشتر با بی حسی انجام میشه مگر اینکه مشکلی داشته باشی

نه بی حسی دیگه بی هوش نمیکنن
خطرناکه و اینکه دلت میاد نی نی تازه از شکمت در اومده در نبینی

منو بی حس کردن

قطعاا بی حسی
اگه قرار باشه سزارین کنم یکی از شیرین ترین لحظه ها ی زندگیم رو از دست نمیدم شنیدن صداش وقتی از شکم درمیارن، داغی صورتش وقتی میارن کنارت

من بی هوشی بودم خیلی خوب بود

بی حسی خیلی بهتره اصلا بیهوشی انتخاب نکن جفتش دردونمیفهمی ولی بیهوشی وقتی تابهوش بیای خیلی زمان میبره ب حالت خودت برگردی ممکنه حالت تهوع بگیری بعد بهوش اومدن اصلا عزیزم اینوانتخاب نکن

من بیحسی انتخاب میکنم چون میخوام اولین لحظه ای که بچم بدنیا میاد صدامو بشنوه و مامانش کنارش باشه… نه اینکه هزار دست بچرخه بعد دوساعت به هوش بیام بگن این مامانته… ضمنا میترسم تزریق داروی بیهوشی برای بچه خطرناک باشه…

بیهوشییی منم اگه بیهوش کنن انتخاب اینه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی