هیچی
من دلم سر همی میخواد ولی پیدا نکردم هنوز
من اونموقع تیشرت شلوارک و رامپر خریده بودم
اینم مخصوص روز همایش شیرخوارگان.
من این مدلی میگیرم کلا.هرسال تیشرت ساده با شورتک..روز علی اصغرهم لباس عربی سفید با سربند
هیچی نگرفتم هنوز
ولی رامپر یا تیشرت و شلورک مدنظرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.