عزیزم تازگیا مریض نشدی قرص چرک خشک کن و قوص سرما خوردگی اینا بخوری؟
کیست شاید دارید برید سونو
تنبلی تخمدان باعث نامنظمی میشه، شاید کیست داری؟ یا تروتید داری، حتما ازمایش یا سونو بده؟!
منم ۲۷روز تاخیر دارم آزمایش دادم منفی بود هنوز پریود نشدم،کلافه ام کاش پریود شم زودتر😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.