۷ پاسخ

اصلاح سبک چاره کاره،من بدتر بودم سالی سه یا چهار بار فقط پریود میشدم

الان وزنمو اووردم پاایین،منظم شده

من ۳ماهه نشدم

اصلاح سبک شنیدم خیلی جوابه مثل ورزش حذف قند مصنوعی

حتماباشگاه برو

پس چرا من ماهی دوبار میشم

یه ماه که چیزی نیست من ۶ ماهه پریود نشدم دلم میخواد فقط رحممو در بیارم

تحت نظر دکتر باش و برو باشگاه ثبت نام کن درست میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱ سالگی
مامان آیرا مامان آیرا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری