یک ماهه پریود نشدم

۱۱ پاسخ

بابا من یبار دوماه نشدن اینقد ترسیدم دوبار تست زدم منفی بود انشالله که پریود میشی حس تو کاملا درک میکنم

آدرینام قشنگه🤣

حتما برین پیش متخصص زنان شاید تیروئید یا تنبلی تخمدان گرفته باشین، سنم که بالاتر میره به یائسه شدنم نزدیک میشیم و یه عالمه مورد دیگه

منم هفت روزه نشدم البته همیشه نامنظمه

مبارکه😂

شاید خدایی نکرده کیست داری

وای منم ۲۰ روزه نشدم تستم زدم منفی بود

اسمم براش انتخاب کردی؟

ب سلامتی مبارکه

من خودم دوماهی یکبار میشم

بارداری شاید خب

سوال های مرتبط