بابا من یبار دوماه نشدن اینقد ترسیدم دوبار تست زدم منفی بود انشالله که پریود میشی حس تو کاملا درک میکنم
آدرینام قشنگه🤣
حتما برین پیش متخصص زنان شاید تیروئید یا تنبلی تخمدان گرفته باشین، سنم که بالاتر میره به یائسه شدنم نزدیک میشیم و یه عالمه مورد دیگه
منم هفت روزه نشدم البته همیشه نامنظمه
مبارکه😂
شاید خدایی نکرده کیست داری
وای منم ۲۰ روزه نشدم تستم زدم منفی بود
اسمم براش انتخاب کردی؟
ب سلامتی مبارکه
من خودم دوماهی یکبار میشم
بارداری شاید خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.