۸ پاسخ

استرلیزه از این پاکتی کوچیک ها

شیر ماجان و ماهشام میدم بهشون

هیچی شیر نمیخوره

من شیرخشک میدم

فقط محلی خودمونم مصرف شرکتی و پاستوریزه نداریم خداروشکر فقط لبنیات محلی اونم خودم درست میکنم

گاو و گاومیش

ماجان

من هم محلی دادم هم ماجان
هیچکدوم خداروشکر مشکلی نداشت

سوال های مرتبط