۴ پاسخ

نه یمدت میدادم خونه مادر شوهرم بودم خیلی اذیت میکرد (بخاطر جنگ)مجبوری میدادم برنامه هامو همشو پاک کرد دیگه از اون روز ندادم

دختر منم خیلی سرش تو گوشیه هرچی قایم میکنم باز گریه می‌کنه مجبور میشم بدم بهش ولی از فردا میزارم رو کمد ک نبینه و از سرش بره

اصلا نمیدم

گوشی نمیدم چیز جذابی توش نیس براش گاهی فقط اهنگ میزاره باهاش،، برنامه کودک تو تلویزیون ولی خیلی میبینه

سوال های مرتبط

مامان 🌞🦁بادوم✌️🤍 مامان 🌞🦁بادوم✌️🤍 ۳ سالگی