۴ پاسخ

دندونای منم همشون از دست رفت. ایمپلنت هم خیلی گرونه

ایمپلنت ولی خب خیلی گرونه

معلومه ایمپلنت

قطعااااااا ک ایپملنت فقط گرونه وگرنه عالیی

سوال های مرتبط