پوشاک .شیرخشک .بچه .
اه اه 😝 😝 😝 😝 😝

تصویر
۱۲ پاسخ

خوشمزه اس که

یعنی تا عمر دارم مزه اینو یادم نمیرهه برا من طعم پرتغالی بود الان میگن باخودت بیار عمرا برم🤢

من خوردم غش کردم بی حال شدم چون ساعت هفت رفته بودم یادم میاد تا نزدیک یازده ونیم یالا تموم شد تنها هم بودم‌ خاطره تلخ‌

عوق🤢

همه آزمایشامو تو همین آزمایشگاه دادم فلاورجان 😂

چند هفته ای منم باید آزمایش بدم ولی دکتر نیس

من نخوردم😂😂😂 سر هیچکدوم از بچه هام

من این آزمایش و ندادم نمیدونم چرا دکترم ننوشت البته من کلا فشار و قندم پایین بود تو بارداری
یه بار سرگیجه گرفتم جلو چشام سیاهی رفت بقدری بدنم سست شد نمیتونستم راه برم منو بردن دکتر فشارم ۶ بود🫠🫠

مزه نوشابه میده

تاحالانخوردم دوتابچه دارم توعمرمم این ازمایش نداد😂😂

متنفررررررم ازش🤢🤢🤢

🤢🤢🤢🤢🤢من حالم خیلی بد شد

سوال های مرتبط