پسرمنم سونیک داره ۳ونیم خریدیم برا چرخاش هم فعلا خوبه چن توپارکینگ بازی میکنه ۴ سالگی چرخاش رو بادی میکنم ک کنترل بیشتری داره بخر تا ۶ سالگی خوبه
اینا داخل چرخاش و رینگش پلاستیک فشرده س حواست باشه
میتونه رکاب بزنه؟ پسر من ۳چرخه داره، بلد نیس، شایدم پدالش سفته نمیدونم
واسه دختر من که ۳سالشه خوبه یا نه
اگه بتونی آهنی بخری داخل چرخشو بهتره..این پلاستیکه
عالیه
اره خوبه
قیمتش
چنده عزیزم این سایز
خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.