شیر شیر خشک پوشاک
این دوچرخه خوبه بخرم

تصویر
۹ پاسخ

پسرمنم سونیک داره ۳ونیم خریدیم برا چرخاش هم فعلا خوبه چن توپارکینگ بازی میکنه ۴ سالگی چرخاش رو بادی میکنم ک کنترل بیشتری داره بخر تا ۶ سالگی خوبه

اینا داخل چرخاش و رینگش پلاستیک فشرده س حواست باشه

میتونه رکاب بزنه؟ پسر من ۳چرخه داره، بلد نیس، شایدم پدالش سفته نمیدونم

واسه دختر من که ۳سالشه خوبه یا نه

اگه بتونی آهنی بخری داخل چرخشو بهتره..این پلاستیکه

عالیه

اره خوبه

قیمتش
چنده عزیزم این سایز

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط