۲ پاسخ

این روزا که نه . چند ماه پیش گرفتیم اینه

تصویر

والا من قرار بود خرداد برای تولدش بگیرم که نشد چون میرفتیم پارک دلش دوچرخه می خواست تا دوماه دیگه اذیت میشد بچه،دیروز باباش براش خرید برند ok سایز ۱۶ که واقعا حرف نداره تا ۷سالگی میتونه سوار بشه ۱۶۵۰۰ خرید.کلا زیر ۱۲ تومن نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی