اینو واسه محرم برا پسرم گرفتم چطوره

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی قشنگه مبارکش باشه❤️

چقد شیکه مبارکش باشه

قشنگه ولی اینا یقشون بد وایمیسته

قشنگه

خیلی خوشگله مبارکه انشاالله لباس دامادی براش بخری عزیزم 😘🥰

چقد شیکه و نازه مبارکش باشه

از کدوم پیج خریدی

اتفاقا بجوریه که بعدا برای مهمونی هم میتونه بپوشه🤩

وااای چه شیبییک😍😍😍

خوشگل مبارک باشه جواب تاپیک من هم بده

خیلی خوشگله عزیزم مبارکش باشه .ایشالله لباس فرم مدرسش.لباس فارغ التحصیلی دانشگاهش ..لباس دامادیش رو ببینی مامان جون😍😘

خوبه. ولی نمیدونم چرا بچه باید مشکی بپوشه!!

کسی عکس اتلیه ای نمیخاد؟

سوال های مرتبط

مامان ‌
‌م
ر
س
ا
ن
ا مامان ‌ ‌م ر س ا ن ا ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان فندوق♥️🌬 مامان فندوق♥️🌬 ۲ سالگی