۱۱ پاسخ

سلام عزیزم دخترم گرفت یک هفته بعد همسرم گرفت
دخترمو نبردم دکتر فقط پماد کالامین براش میزدم و شربت استامینوفن برای تبش میدادم و شربت سیتریزین یا هر شربت حساسیتی برای کنترل خارشش

بله که داره
تب شدید بیحالی
خارش اینا شایع
خنکی بخوره دکتر هم بره بهتره
هرروز دوش آب ولرم بگیره

خیلی واگیر داره من گرفتم دونه هایی که انگار توشون اب باشه و خیلیم خارش دارن قبلشم گلو درد و علائم نداشتم

من ۹ سالم بود گرفتم برا من سنگین بود جایی نبود ک دونه نزده باشع و خارش شدید
ولی برادرم سبک گرفته بود من از اون گرفته بودم

سلام معمولا تا ۱۴ روز طول میکشه سرایتش .تب و خارش از مهم ترین علامتهاش هستند کالامین و استا هم معمولا میدن

یا خدا تو گرما خیلی سخته
انشاالله که اگه میگیره سبک باشه🤲

حالا من از روی خودم میگم و من 13سالم بود گرفتم اول سه روز تب زیاد داشتم بعد شروع کرد دونه دونه زدن و واگیر داره ابله

عزیزم تو سن کم بگیرن راحت تره نگران نباش یه دوره اس میگذره ولی عوضش دیگه راحت میشی

از طریق تنفس و آب دهان انتقال پیدا میکنه گمونم ،مواظب بچه هات باش

اره خیلییی
دکتر یکی دوتا دارو داره
دوره ذرمانش باید طی بشه

اره...دکتر میبری دارو ضدخارش میده

سوال های مرتبط

مامان بهار نگار یلدا مامان بهار نگار یلدا ۲ سالگی