۳ پاسخ

خواهر من هفته پیش برد ۱۲۰۰ شد

درست نمیشه باید اپل ایدی جدید بسازن
واسه ابجیم اپل ایدیش لاک شد گفتن 1800 هزینشه فعلا نداده درست کنن

یعنی چی بندازی دور؟ بخاطر محدودیت های آیفون تو کشور اینو گفته؟

گوشی فروشیا حتما بلدن درست کنن ولی هزینشو نمیدونم

سوال های مرتبط