بعداز زایمان بدنم کهیر زده میخارن دارم میمیرم چکارکنم

۴ پاسخ

طبیعیه دریت میشه باید چکاپ بری بعد زایمان مولتی بخوری

خب برو دکترممکنه حساسیت باشه برات امپول و قرص می‌نویسه خوب میشی

منم اینطور شدم .گرمی نخور.بدنت سدر بزن بمونه یه ربع بعد بشور.به بدنت بتامتازون بزن

شیر خشت
استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی