خانما حس میکنم لگد های بچم خیلی کم و ضعیف شده طبیعیه تو این هفته؟

تصویر
۶ پاسخ

منم تازگیا حس میکنم تکوناش خیلی کمتر شده

اره حدودا تو ۳۰ هفته کم میشه باز خوب میشن

منم همین حسو دارم برای من بیشتر الان حرکت میکنه و شدت ضربه هاش کم شده

اره تو ماه هشتم اینجوری میشن اوکی میشه دوباره ولی اگ خیلی کم بود برو دکتر

سلام فکر میکنم طبیعی باشه

منم همین حسو دارم. خداکنه فسقلیا حالشون خوب باشهذ

سوال های مرتبط