مامانایی که نی نی تون پایین تو ۹ ماهگی پیاده روی کردید یا ن

۳ پاسخ

من منتظر چهارشنبم وقت دکتر دارم اون بگه شروع کن میخوام شروع کنم ولی بچم پایین نیست هنوز

من از ۳۵ اینا شروع میکنم

اره بچم پایین بود اینقدر پیاده روی کردم از اوایل ۸ماه اخرم سزارین شدم تامیتونی پیاده روی داشته باش مشکلی نداره عزیزم نترس

سوال های مرتبط