منم همینم عزیزم من خیلی دهنم خشکههه همشم ی لایه کامل از پوست لبم کنده میشه خیلی اذیت میشم ولی خب ی شکلاتی ادامسی چیزی بزار دهنت
صفرا میاد دهنت و تلخ میکنه من از اول این طوری بودم
منم همینجورم آدامس میخورم
منم اونطوریم عزیزم طبیعیه
ازه سعی کن آب نبات کم شکر یا ادامسا بدون قند بخوری
طبیعی تو بارداری من از اول بارداری تا العان همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.