۲ روزه انگار دهنم تلخه چیکارکنم از چیه
خطرناکه؟؟

۴ پاسخ

اسید معدته

از معده درد منم جند وقت بود هر چی میخوردم انگاز زهر بود دکترم قرص معده داد بهترم

ممکنه از گوارش یا کبد باشه بهتره با پزشک مشورت کنید وبررسی کنید

دیشب معدمم به جوری بود ولی نمیدونم چیه ببخشید از گلومم یکم انگار یه چیزی اومد تلخ بود

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری