مامانا‌ دهنم مدام تلخه از چیه؟؟؟

۷ پاسخ

از صفراس پرسیدم گفت چربی کمتر بخورین

منم همینم اینجور موقع ها آدامس میخورم خیلی بهتر میشم

فقط معده😑🤧

وای ازمن همش شیرینه که

همشم قرص معده میخورم هیییچ فایده ای نداره

والا من از پنج هفته اینجوریم تاااا الان همش میگم یعنی خوب میشه بعد زایمان😩😩😩

برا منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری