خانوما اب دهنم خیلی تلخه خیلی اذیت کنندس شمام همینطورید؟ راهکاری چیزی؟

۲ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

منم همینطورم
هیچ کاریش نمیشه کرد
دکتر بهم گفت قرص پنتوپرازول بخورم قبل صبحانه
البته من تهوعم دارم
گفت از مشکلات معده و ایناس

سوال های مرتبط