۹ پاسخ

من نان کمکی میدم روزی دو بار ولی از وزنش خبر ندارم فعلا یه هفته مونده بریم بهداشت

نان وزن دهی خوبی داره اگه به بچت افتادبهش بده

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
آیدی ادمین

@Golbari
لینک کانال برای عضویت


@qwer1no




لینک واریزی و نمونه‌های که درست شده👇
https://rubika.ir/joinc/FACEBIII0NOQDMWDHJRBSUPVNGQIIHHJ

منکه نان میدم راضیم وزن دهیشم خوب بوده تا الان

والا من شیرم زیاد ولی نانم خریدم چون چندجا پرسیدم چیزی دیگه ای نداشتن

من اپتامیل پرونوترا میدم راضیم وزن دهی خوبی داشت بچم اولین شیرخشک بود براش خریدم که بهش ساخت تازه یک بار یا نهایتا دوبار در روز میدم بقیش شیر خودم میدم

من اپتامیل میدادم کمکی خوب وزن گرفت از سینه هم نیوفتهد

نان خوبه دختر من میخوره وزن دهی عالی

میگن نان بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان ال ای مامان ال ای ۱۵ ماهگی
مامان امیر سام❤️🧿 مامان امیر سام❤️🧿 ۹ ماهگی