من نان کمکی میدم روزی دو بار ولی از وزنش خبر ندارم فعلا یه هفته مونده بریم بهداشت
نان وزن دهی خوبی داره اگه به بچت افتادبهش بده
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماهگرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیهای کن
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
آیدی ادمین
@Golbari
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
لینک واریزی و نمونههای که درست شده👇
https://rubika.ir/joinc/FACEBIII0NOQDMWDHJRBSUPVNGQIIHHJ
منکه نان میدم راضیم وزن دهیشم خوب بوده تا الان
والا من شیرم زیاد ولی نانم خریدم چون چندجا پرسیدم چیزی دیگه ای نداشتن
من اپتامیل پرونوترا میدم راضیم وزن دهی خوبی داشت بچم اولین شیرخشک بود براش خریدم که بهش ساخت تازه یک بار یا نهایتا دوبار در روز میدم بقیش شیر خودم میدم
من اپتامیل میدادم کمکی خوب وزن گرفت از سینه هم نیوفتهد
نان خوبه دختر من میخوره وزن دهی عالی
میگن نان بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.