کدوم شیر خشک خشک وزن دهیش خوبه ؟؟

۵ پاسخ

من اپتامیل ۱ میدم خوب هست
ولی نان وزن دهی بهتر داره اگر بسازه

من آپتامیل میدم خیلی خوبه وزن دهیش

ببلاک و نان

نان عالیه

ماهان نان میخوره
خداروشکر هم بهش میسازه هم وزنش خیلی خوب بالا رفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی