خانوما شب پسرم و ببرم حموم عیب نداره؟؟

۵ پاسخ

ببر راحتم میخوابه

نه اتفاقا قشنگ می‌خوابه

نه چه عیبی
فقط بپوشون سرما نخوره

من همیشه شب میبرم که بعدش قشنگ بخوابه

فقط ممکنه سرما بخوره من بیشتر تو اوج گرما ساعت های یک تا سه میبرم که سردش نشه

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی