سلام پسرم آب از دهنش میاد عیب نداره

۴ پاسخ

طبیعیه من که هر دیقه باید لباس عوض کنم از بس زیاده و لباس هاش خیس میشه

پسر منم اینجوریه همش آب دهنش میاد 😄

دختر منم خیلی آب دهنش میریزه
فک کنم عادیه

بیشترم میشه طبیعیه کلاا

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی