پسرم آب از دهنش زیاد میاد واسه چیه؟؟

۶ پاسخ

درخواست میدی

از دو ماهگی آب بزاق زیاد میشه طبیعیه

دندون و لثه

رفلاکس

لثش سفت میشه

پسرمنم مال من فکرکنم مال رفلاکسش هست

سوال های مرتبط

مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی