دخترم از دهنش اب میاد مال چیه؟

۳ پاسخ

بچه من از دوماهگی اب دهنش روون بود چهارماهگی دندون در اورد

احتمال داره رفلاكس داشته باشه

طبیعیه عزیزم دکتر دختر من گفتن بخاطر اینه که هنوز یاد نگرفته اب دهنشو قورت بده

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی