خانما دخترم خیلی اب از دهنش میاد از چیه ینی؟

۵ پاسخ

برا لثه نیست چون بچه شما علائم حساسیت داره

پروتئین گاوی داره

رفلاکسه

لثه سفت میکنه میشه تاپیک منو ببینی لطفا؟

لثش داره سفت میشه برای همونه حالاحالاها هست تازمانی که دندون در بیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی