۷ پاسخ

لثه‌هاش داره سفت میشه

واس منم همش اب از دهنش میاد

طبیعیه

دندون

طبیعیه

منم سه ماهشه از دهنش اب میاد

واسه چی می‌ترسی بچه همیشه از دهنش آب میاد دیگه

سوال های مرتبط

مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی