دخترم خیلی از دهنش آب میاد برای چیه؟؟؟

۲ پاسخ

زیاد بهش اب نبات و چیزای شیرین نده

عادیه چون نمیتونن اب دهنشونوقورت بدن خوب میشه بعدها برای دندونش شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی