پسرم یکسره اب دهنش میریزه مال چیه؟؟

۶ پاسخ

بخاطر تشکیل بزاق دهن طبیعیه

چند ماهش
اگر بالا ۶ ماه از دندون اگه نه سردی خوردی سردیش شده خرما چیزی بخور

طبیعیه

هم میتونه طبیعی باشه هم بخاطر رفلاکس

منم دخترم رفلاکس داشت بردمش دکتر پودر امپرازول داد یکم بهتر شده

رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی