سلام پسرم خیلی آب دهنش میریزه علتش چیه

۳ پاسخ

تو این ماه بزاغ دهانش بیشتر تولید میشه ‌بچه نمیتونه کنترل کنه دلیلش اینه دکتر گفت اینو بمن

باید چیکار کنم عزیزم

رفلاکس عزیز

سوال های مرتبط