۴ پاسخ

دکتر گفت تو این ماه آب ریزش دهان طبیعی هست

معدش سرده

ببین آفت نزده دهنش
لثه هاش نگاه کن
بچه من لثه هاش آفت زده دکتر شربت داد

احتمالا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی