۶ پاسخ

اگ لثه هاش متورم و قرمزه ک بخاطر دندون کم کم میخاد دندون دربیاره

واس منم همینه.. الان تاپیک زدم

رفلاکس..

دختر منم اینطوریه فک میکنم رفلاکس داره

طبیعیه ازین بعد همینه

طبیعیع

سوال های مرتبط