سلام. پسرم چند روزیه خیلیییی اب دهنش میریزه. از چیه؟ 😑

تصویر
۷ پاسخ

دکتر بهم گفت از عوامل رفلاکسه
رفلاکس داره ؟

طبیعیه عزیزم ازمنم پسرم همینجوریه میگن بخاطر دندون دراوردنع

منمم دست میخوره اب دهنش خیلی میاد

مث دخترم

طبیعیه

به خاطر دندونشه

طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی