۷ پاسخ

بللللله ، پسرمن باهمین علائم دندونش دراومد ولی ازبس اذیت شدیم و داریم میشیم قشنگ سرویس شدم

وای پسرمنم‌همینه تازه بدجوری هم‌گریه میکنه بیقراری میکنخ

پس مشکلی نیست ؟؟
بمیرم واسش اذیته نمیخوابه با دارو خوابید

کاریش نداشته باش داره لثه ش سفت میشه

سلام عزیزم نه این بخاطر تکامل غدد بزاقی و ترشح غدد هست واسه اینکه کم کم آماده بشن برای غذا خوردن و چون نوزاد بلد نیست اون آب دهن ناشی از ترشحات رو قورت بده، پس آب ها از دهنش میریزه بیرون.کم کم که غذا خور بشه خوب میشه

نه عزیزم لثه‌هاس داره سفت میشه

دختر منم همینه دقیقا

سوال های مرتبط