۶ پاسخ

دختر منم هست

میگن بخاطر لثه هاشونه لثه ها سفت میشن

طبعی بچه ها از دوماهگی شروع میکنن برای شناخت دستشون اینا اب دهنم تازه اول کاری یکی دوماه دیگه بی خیال میشی اینقدر آبریزش دهان میگیرن برا دندون😅😅😅

چون بلعشون ضعیفه آب دهنش میریزه

وای دقیقن دختر منم همین جور شده

سوال منم هست دختر منم همینجوری شده

سوال های مرتبط