این مال پسرمه کی میتونه تفسیر کنه تیروییدش چجوره

تصویر
۴ پاسخ

خیییلی کم عددش بالاست
یعنی لب مرز محسوب میشه
میره سمت کم کاری
بنظرم متخصص غدد اطفال ببرش.

بالا عزیزم چیزی سختی نیست نترس متخصص ببر

از تیرویید میترسم

نرمال فک کنم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانومی مامان نورا خانومی ۲ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان لنا گلی😍 مامان لنا گلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان لنا گلی😍 مامان لنا گلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا 😍 مامان پارسا 😍 ۲ سالگی